Reklamacje

Co jest reklamacją gwarancyjną?

Reklamacja dotyczy:
- niedziałającego produktu,
- uszkodzonego produktu (np. w trakcie transportu).
W takim przypadku zapoznaj się z dalszą treścią strony.

Jeżeli Twoje pytanie dotyczy: 

- braku elementów składowych produktu,
- braku faktury, instrukcji,
- niezgodności w zamówieniu,
- chęci zamiany produktu na inny,
skontaktuj się z nami. Wyjaśnimy je bez reklamacji, szybciej i sprawniej dla Ciebie.

 

Każdy zakupiony u nas produkt jest objęty 2-letnią gwarancją dla klientów indywidualnych, roczną gwarancją dla firm w systemie door to door. Wystarczy, że zgłosisz nam problem ze sprzętem, a my na swój koszt wyślemy po niego kuriera! Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych (zazwyczaj o wiele szybciej, od ręki).

 

Mam konto  Nie mam konta
(zamówienie z Allegro lub jednorazowe)
Użyj danych, które wykorzystałeś podczas składania zamówienia, Twój email i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z przypomnienia. Musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.

Przejdź na stronę: odeo24.pl/dostep i podaj e-mail, którego używasz w Allegro lub na jaki składałeś zamówienie jednorazowe.

Na swojej skrzynce pocztowej znajdziesz po chwili email z linkiem, który da Ci dostęp do zamówienia przez 1 godzinę.
Dzięki temu będziesz mógł się automatycznie zalogować do zamówienia.

 

Po zalogowaniu/uzyskaniu dostępu przejdź do działu „Reklamacje”.
Wybierz reklamowane zamówienie i produkty.
Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie.
Opisz dokładnie problemy, jakie występują ze sprzętem.
Szczegółowo opisana usterka pozwoli nam szybko rozwiązać problem.
Napisz, w jakich okolicznościach pojawił się problem i czym się objawia.
Zaakceptuj i dodaj reklamację. Uzyskasz numer (RMA), na który możesz powoływać się podczas kontaktu z nami.

Poczekaj na kontakt od nas.
W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą celem umówienia kuriera, który odbierze przesyłkę.

W razie problemów z powyższą procedurą lub chęcią zgłoszenia reklamacji w inny sposób, napisz do nas: reklamacje@odeo24.pl. Pamiętaj, aby odsyłany towar dobrze zapakować i dołącz proszę numer reklamacji RMA.

 

dodaj reklamację

 


 

Dokonałem zakupu na Allegro. Jaka obowiązuje mnie procedura?

Pomimo zakupu na aukcjach Allegro możesz skorzystać z procedury reklamacyjnej opisanej na tej stronie.
Twój zakup z serwisu Allegro został zapisany w naszym systemie celem realizacji wysyłki. Możesz uzyskać dostęp do zamówienia zgodnie z wyżej opisaną procedurą i skorzystać z kreatora reklamacji.


Jak szybko rozpatrujecie reklamacje?

Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie. Nasz dział reklamacji codziennie przyjmuje przesyłki, weryfikuje je i przekazuje do autoryzowanego serwisu lub wymienia produkt na wolny od wad.

 

Reklamacje zobowiązujemy się rozpatrzyć do 30 dni roboczych. Dzieje się to zazwyczaj o wiele szybciej (zazwyczaj 1-3 dni). W przypadku konieczności przekazania produktu do autoryzowanego serwisu naprawa może zająć więcej czasu, o czym Cię powiadomimy.

 

Czy mogę wymienić produkt na nowy czy jest on naprawiany?

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki sprawdzamy produkt i podejmujemy decyzję, czy przekazujemy go do autoryzowanego serwisu, czy wymieniamy na wolny od wad. W przypadku reklamacji gwarancyjnej możesz nam zasugerować rozwiązanie, ale nie mamy obowiązku go spełnić zgodnie z Twoim oczekiwaniem (które postaramy się wziąć pod uwagę). Staramy się jednak być niezwykle pomocni w tej trudnej sytuacji.

 

Czy potrzebuję dowodu zakupu?

Jeżeli kupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym lub na aukcjach, nie potrzebujemy dowodu zakupu. Mamy Twoje zamówienie w naszym systemie. Jeżeli zakupu dokonałeś w sklepach stacjonarnych, to dowód zakupu będzie wymagany.

 

Czy zwracacie pieniądze?

Jeżeli serwis podejmie decyzję o wymianie produktu na nowy, a produkt nie jest już dostępny, możemy zwrócić Ci pieniądze lub wymienić produkt na wyższy model. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą.

 

W jakich sytuacjach nie mogę złożyć reklamacji?

Możemy odmówić przyjęcia reklamacji z tytułu gwarancji w przypadku:

- Stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,

- Dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego,

- Stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna urządzenia,

- Dowód zakupu nie jest wymagany w przypadku zakupu produktu w sklepie internetowym, w innym jest konieczny.

 

Co nie jest objęte gwarancją?

Nie w każdym przypadku można skorzystać z reklamacji gwarancyjnej. Poniżej znajdziesz wyłączenia.

1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji.
2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.
3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.
4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.
5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, niestosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych wymienionych w instrukcji obsługi.

 

Dodatkowe informacje:

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Nasza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Gwarancja ograniczona jest do terytorium Polski.
Z każdym zakupem otrzymasz kartę gwarancyjną.

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu lepszej obsługi naszych klientów zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij