Łatwe i szybkie zwroty w sklepie Odeo24.pl


14 dni na rezygnację z zakupów

Kupując w sklepie i na aukcjach internetowych Odeo24.pl, masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów (prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Ustawowe prawo do odstąpienia przysługuje Ci w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.

 

Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. W szybki i prosty sposób zrobisz to z naszym kreatorem zwrotu – wystarczy, że uzupełnisz informacje na naszej stronie, wydrukujesz przedpłaconą etykietę, przygotujesz paczkę i wszystko zaniesiesz na dowolną Pocztę Polską. Możesz także wysłać nam oświadczenie na adres email sklep@odeo24.pl lub na adres firmy podany niżej.

Najwygodniejszy sposób to nasz kreator zwrotu, który pozwoli Ci śledzić status zwrotu.

Zwroty z przedpłaconą etykietą poprzez Pocztę Polską są możliwe tylko dla przesyłek o wadze do 30 kg i wymiarach 60 cm x 50 cm x 35 cm. Cięższe lub większe paczki musisz dostarczyć do nas we własnym zakresie, korzystając z tanich pośredników kurierskich, np. Sendit.pl.

Szczegółowe informacje o możliwości odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie Odeo24.pl.

 

Informacje na tej stronie są podsumowaniem najważniejszych informacji z regulaminu. Poniższy kreator zwrotu jest opcjonalny.

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu produktu był łatwy i szybki. Skorzystaj z naszego kreatora zwrotu, przygotuj paczkę i zanieś ją razem z wydrukowaną etykietą nadawczą na dowolną pocztę. Korzystając z przesyłek Odeo24.pl, odliczymy od zwracanej kwoty 9,23 zł (przesyłka o wadze do 30 kg i wymiarach 60x50x35 cm).

Poniższa instrukcja jest opcjonalna. Możesz z niej skorzystać, ale nie musisz. Ważne, aby wykonać konkretne czynności w takiej kolejności, jak są opisane.

Mam konto Nie mam konta
(zamówienie z Allegro lub jednorazowe)
Użyj danych, które wykorzystałeś podczas składania zamówienia, Twój email i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z przypomnienia (odeo24.pl/password-recover.php). Musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.

Przejdź na stronę: odeo24.pl/dostep i podaj e-mail, którego używasz w Allegro lub na jaki składałeś zamówienie jednorazowe.

Na swojej skrzynce pocztowej znajdziesz po chwili email z linkiem, który da Ci dostęp do zamówienia na 1 godzinę.
Dzięki temu będziesz mógł się automatycznie zalogować.

 

Przejdź do „Zwroty” i wybierz zwracane zamówienie.
Postępuj dalej zgodnie z komunikatami na stronie:

a) Wybierz odpowiedni towar,
b) Wpisz ewentualne uwagi,
c) Wybierz rodzaj transportu,

Jeśli zdecydujesz się dokonać wysyłki z naszym sklepem, wystarczy, że wydrukujesz przedpłaconą etykietę, zapakujesz towar i zaniesiesz paczkę na dowolną pocztę.
Korzystając z przesyłek Odeo24.pl, odliczymy od zwracanej kwoty 9,23 zł.
Ważne! Przesyłka może mieć maksymalnie do 30 kg i wymiary 60x50x35 cm. Paczka o większych gabarytach nie zostanie przyjęta na poczcie.

W przypadku innej formy transportu lub większej przesyłki – prosimy Cię o odesłanie sprzętu na adres sklepu Odeo24.pl.
Możesz skorzystać z tanich pośredników kurierskich, np. Sendit.pl.

Wybierz miejsce dostarczenia paczki.
Podaj informacje odnośnie zwrotu pieniędzy:
 
– jeżeli płaciłeś przy odbiorze lub przelewem na konto – podaj numer konta bankowego, na który mamy wykonać zwrotny przelew,
– jeżeli skorzystałeś z szybkich płatności online (np. Dotpay, PayU (płatności Allegro)
podaj numer konta bankowego, na który mamy wykonać zwrotny przelew.

Możesz otrzymać również zwrot pieniędzy na Saldo klienta i swobodnie wykorzystać je przy kolejnym zamówieniu.
Po akceptacji zgodności informacji wydrukuj dokumenty i dołącz je do środka przesyłki.

 

 

dodaj zwrot

 


 

Ważne informacje!

Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan produktu przed jego zwrotem. Ważne, by towar był nieużywany, zapakowany w karton, który otrzymałeś, zabezpieczony tak, by w czasie transportu nie uległ uszkodzeniu. Pamiętaj, że odpowiadasz za stan produktu.

Dołącz proszę do przesyłki formularz zwrotu lub inną informację pozwalającą zidentyfikować zwrot od Ciebie.


 

Dokonałem zakupu na Allegro. Jaka procedura mnie obowiązuje?

Pomimo zakupu na aukcjach Allegro możesz skorzystać z procedury zwrotu opisanej na tej stronie.
Twój zakup z serwisu Allegro został zapisany w naszym systemie celem realizacji wysyłki. Możesz uzyskać dostęp do zamówienia zgodnie z wyżej opisaną procedurą i skorzystać z kreatora zwrotu.

 

Jak szybko zwracacie pieniądze?

Zwracamy pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni (zazwyczaj 1-3 dni robocze), sposobem, jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta, z którego można dokonać kolejnych zakupów.

 

Na jaki adres odesłać produkty?

Produkty można odsyłać na adres magazynu sklepu internetowego: Odeo24.pl MAGAZYN
ul. Braniborska 58-68
53-680 Wrocław
tel. 71 727 62 15

Przyjmujemy także osobiste zwroty towaru w sklepie stacjonarnym, czynnym od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00-18.00, i w soboty – do godziny 14.00.

A co jeśli dokonałem zakupy zza granicy?

Jeżeli paczka została zamówiona z dostawą za granicę, to po stronie klienta jest dostarczenie jej do naszych magazynów w przypadku zwrotu.

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu lepszej obsługi naszych klientów zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij