Koszt i czas dostawy

Koszty wysyłki w sklepie Odeo24.pl

 

*Wszystkie zakupy powyżej 399 zł
wysyłamy ZA DARMO!

 

Sposób dostawy Przedpłata* Płatność przy odbiorze* Czas dostawy
14 zł 16 zł 1 dzień
14 zł 16 zł 1-2 dni
10 zł 13 zł 1-2 dni
10 zł 16 zł 1-2 dni
0 zł 0 zł natychmiast

 

W jakich godzinach dostarczacie paczki?

Kurierzy DHL dostarczają paczki w dni robocze, zazwyczaj w godzinach 9:00-18:00. Z rana, w dniu dostawy, otrzymasz email i sms ze spodziewanym przedziałem czasowym dostawy. Konkretna godzina dostawy zależy od miejsca, gdzie kurier ma doręczyć paczkę. Możesz przekierować bezpłatnie paczkę do Parcel Shopu lub sąsiada.
Jeżeli masz możliwość, jako adres dostawy podaj np. firmę gdzie pracujesz.

W przypadku Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i numer telefonu do siebie. Wystarczy, że do niego zadzwonisz i umówisz się na dogodny dzień dostawy.
W większych miastach kurierzy dostarczają paczki nawet do godziny 21.

Paczki do Paczkomatów InPost doręczane są przez cały dzień, a gdy już się w nim znajdą możesz je odebrać w dowolnym Ci momencie - Paczkomaty InPost otwarte są całą dobę. Paczka czekać będzie na Ciebie 3 dni.

Poczta Polska doręcza paczki w dni robocze w godzinach 9:00-19:00. Godzina dostawy zależy od miejsca, gdzie kurier poczty ma przywieźć paczkę. W miastach jest to inny listonosz niż ten, który roznosi listy. Gdy pracownik Poczty Polskiej nie zastanie Cię pod adresem dostawy, zostawi awizo, a paczkę odbierzesz w najbliższej placówce poczty.
Umożliwiamy też dostawę bezpośrednio na pocztę, do wybranej przez Ciebie placówki. Konkretną pocztę możesz wybrać podczas składania zamówienia.

 

Czy kurier DHL zadzwoni do mnie przed dostawą?

Kurierzy widząc prywatny adres dostawy, zazwyczaj dzwonią do odbiorcy i chcą umówić się na dogodny moment doręczenia paczki. Dodatkowo z rana w dniu dostawy, otrzymasz email i sms s sugerowanym przedziałem czasowym dostawy oraz w przypadku niektórych miast numer telefonu do kuriera.

Nie możemy zagwarantować telefonu od kuriera - kurier nie ma obowiązku zadzwonić.

 

Jak szybko wysyłacie zamówienia?

Zamówienia realizujemy natychmiastowo w godzinach pracy firmy. Wszystkie widoczne produkty opisane jako "dostępny" są fizycznie na naszym magazynie. Produkty, które sprowadzamy na Twoje zamówienie, mają podany orientacyjny czas wysyłki.

Jeśli złożysz zamówienie do godz. 14-stej paczka zostanie nadana tego samego dnia!

 

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Skontaktuj się z nami. Koszt dostawy zagranicę wyceniamy indywidualnie. Zazwyczaj to koszt kilkudziesięciu złotych.

 

Co zrobić jeśli paczka przyszła do mnie uszkodzona?

W przypadku gdy paczka została uszkodzona w transporcie należy wypełnić z kurierem protokół szkody oraz skontaktować się z naszym działem reklamacji.

 

Czy można odebrać osobiście zamówienie?

Tak, towar można odebrać osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Znajduje się we Wrocławiu na ulicy Braniborskiej 58-68.

 

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak, wysyłamy paczki do krajów UE. Pełną listę krajów oraz cennik znajdziecie Państwo w formularzu zamówienia. Za granicę wysyłamy kurierem DHL tylko paczki opłacone z góry.

Wysyłamy paczki do:

  • Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa: 75 zł
  • UK, Francja, Włochy, Finlandia, Węgry, Słowenia, Estonia, Dania: 79 zł
  • Irlandia, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Rumunia, Bułgaria: 99 zł
  • Wyspy (Malta, Cypr): 349 zł

Koszt przesyłki nie obowiązuje wysp (oprócz Wielkiej Brytanii i Irlandii), terytoriów zamorskich. Dla przesyłki zagranicznej nie obowiązuje darmowa dostawa.

W przypadku zwrotu towaru to klient pokrywa koszty dostarczenia produktu do magazynu w Polsce.

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu lepszej obsługi naszych klientów zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij